Melbourne en de familie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lizzy Visser - WaarBenJij.nu Melbourne en de familie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lizzy Visser - WaarBenJij.nu

Melbourne en de familie

Blijf op de hoogte en volg Lizzy

09 November 2014 | Australië, Sydney

We zijn aangekomen in Melbourne rond 7 uur. Barbera heeft ons opgehaald en bij Ingrid en Tim afgezet.
De volgende dag heeft Barbara ons rondgereden en hebben we haar moeder en vader ontmoet en 's avonds was er een klein feestje bij Tim en Ingrid thuis waar we hun vrienden en familie hebben ontmoet.
Dag 2 heeft Barbara ons meegenomen naar haar zoon en zijn we doorgereden naar uncle Tom. Wat was het leuk om Tom weer eens te zien. Hij was nog zoals ik hem van vroeger kon herinneren, alleen wat ouder geworden :) Het was alweer 10 jaar geleden dat ik hen voor het laatst in Nederland heb gezien. Bij Tom hebben we eerst met de wekelijkse bingo meegespeeld. Mevrouw visser had even wat geld geïnd haha, ik mag niet meer meespelen de volgende keer. Na de bingo zijn we uiteten geweest en was de dag alweer om. We zijn bij tom blijven slapen omdat we dan al dichter bij Philip Island zijn. Want de kleinste pinguïns komen op dat eiland aan wal. Wat waren ze schattig! Van die kleine beestje die over het strand heen wiggelen op zoek naar hun nest.
Maandag zijn we opzoek gegaan naar werk maar helaas was er niks in de buurt. Dinsdag zijn we Melbourne coty ingegaan en rondgelopen langs de rivier en the botanic Gardens.
Woensdag hebben we op internet gekeken voor auto's, eten gehaald en gekookt voor iedereen.
Donderdag was ik jarig en zijn we naar het aquarium geweest omdat het een beetje regende en de lekkerste cake ooit gegeten die ik woensdag avond had gemaakt. Jummie!
Vrijdag was het weer opgeklaard en zijn we naar de dierentuin geweest.
Zaterdag hadden we een dagje weg met olga en Klaus. We zijn naar de victoriaanse markt geweest. Wat is dat groot zeg! Verder hadden we een lunch bij hun zoon Ross, een stukje rond gereden richting williamstown en een dinner bij hun thuis.
Zondag moesten we netjes gekleed want we gingen naar paardenraces! De paardenraces zijn hier een hele happening. Het paard van Allison (zus van Tim) en scott rende mee en We hadden zelf 580 dollar gewonnen! Een prima dagje dus.
Maandag zijn we met Kees en Ziggy naar de bendigo mijnen geweest. Vervolgens een lunch bij een prachtig meer en de dochter van Ziggy gezien.
Dinsdag was een prachtig dag dus Jeroen het skate park in en ik genoot heerlijk van het zonnetje. Voor mijn doen ben ik al aardig bruin aan het worden. Woehoe!